Raamprostitutie AntwerpenGabriella (Roe), Schippersstraat 47/1, Antwerpen (Dag)

Ramen aan de Schippersstraat, Vingerling, Verversrui en Villa Tinto, Antwerpen
Plaats reactie
Shelby
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times

28 jun 2020, 08:00

Leeftijd:
26-35
Talen:
Engels
Lengte:
1.60-1.70
Haarkleur:
Zwart
Lichaamsbouw:
Slank
Cupmaat:
D
Siliconen:
Ja
Piercings:
Ja
Tattoos:
Ja
Shelby

28 jun 2020, 08:02

Ik heb vorige week nog eens van deze "hot babe" genoten. Na een vriendelijk welkom en wat gebabbel over hoe het gaat en wat ander geleuter, op bed plaats genomen, en kreeg ik eerst die lekkere tinten voor mijn mond gepresenteerd en werd mijn hand richting haar strakke poesje gedirigeerd. Daarna begon ze aan een verdienstelijke pijpwerk, en vroeg na een tijdje om een 69. Hierbij ook nog wat met haar kontje gespeeld. Na een tijdje in een paar standjes gaan neuken. In doggy style mijn duim diep in haar kontje geduwd. Ik moest mijn duim wel goed nat maken om hem voorbij haar strakke sluitspier te krijgen.

Het enige minpunt aan het bezoek was de kamer. Ik was er na de shiftwissel, en heb Gabriella dus op ss40 bezocht. Deze kamer is een stuk kleiner dan haar eigen kamer, en heeft slechts een éénpersoonsbed. Het was dus behelpen, en een volgend bezoekje zal dus op haar eigen kamer op de 47 plaats vinden.
swtdisposition
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

25 jul 2020, 00:13

Vandaag rond 19u Gabriella nog een bezocht.
Het was in de ss 38/3 op het eerste verdiep, in een ruime mooie kamer.

In de kamer, na ons beiden te hebben opgefrist , plaats genomen op het bed. Daar heeft deze meid me een uitstekende pijpbeurt gegeven en heb ik alle gaatjes die mij werden aangeboden grondig gelikt en verwend. Of dit ook uitstekend was betwijfel ik , maar voor meer info hierover moet je bij haar zijn.

Het was een geslaagd bezoek.
Shelby

09 aug 2020, 12:08

Gabriella had me gisteravond aangesproken dat dit haar laatste weekend was, en dat ze met verlof ging. Of ik haar nog wilde bezoeken. Ik had echter een afspraak met mijn all time favorite Mirela, die weer even in het land is, om wat te gaan drinken. Ik had Gabriella dan ook verteld dat ik eerst een afspraak had, en misschien daarna langs zou komen.

Na mijn afspraakje met Mirela weer gaan wandelen. Gabriella was vrij toen ik haar raam passeerde, en dus meteen er op afgestapt. Toen ze me zag komen, ging meteen de deur helemaal open, en ik naar binnen, en naar boven.

Boven aangekomen wat gebabbeld tijdens het uitkleden, en nadien op bed plaats genomen. Hier begon ze me lekker op te warmen, en nadien tijdens het pijpen draaide ze zich zo dat ze met haar poes boven mijn gezicht kwam zitten, en ik haar ook een beetje kon beffen. Toen nog even verder gepijpt met haar kontje naast me, maar voor mij een beetje ongelukkige houding zodat ik niet goed met haar poesje kon spelen. Gabriella kwam daarna in reverse cowgirl on top, en reed lekker stevig door, en kon ik mijn duim lekker in haar kontje duwen. Daarna vond ze het tijd worden dat ik me in het zweet ging werken, en zijn we in doggy verder gegaan, waarbij mijn duim weer veelvuldig in haar kontje verdween. En als mijn duim er uit ging, ging ze steevast zelf met haar hand naar haar sterretje. In doggy het condoom gevuld.

Na afloop tijdens het wassen nog wat verder gebabbeld. Het zou dus nu haar laatste weekend zijn voordat ze op vakantie vertrekt. Ze heeft echter niet gezegd wat haar exacte vertrekdatum is, en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ze zou minstens een week wegblijven. Aangezien het momenteel erg rustig is door corona, en de hitte het nog rustiger maakt, leek dit haar het beste moment om met vakantie te gaan.

Wat me gisteren ook opviel is dat ze behoorlijk goed nederlands kent, en het ook kan lezen. Ze kent het veel beter dan ze over het algemeen laat merken.
Shelby

08 sep 2020, 10:50

Gabriella werkt overdag in Schippersstraat 47/1, en in de avond op Schippersstraat 39/3.
WinnieThePooh
Has thanked: 21 times
Been thanked: 10 times

12 nov 2020, 16:08

Gabriëlla was tot een jaar geleden één van mijn vaste topdames. Zij is echter door de tijd heen geëvolueerd naar een té professionele service in een té korte tijd en voor een té hoge prijs.

Gabriëlla blijft echter een zéér mooie verschijning en een leuke dame om een babbeltje mee te doen.
WinnieThePooh
Has thanked: 21 times
Been thanked: 10 times

21 nov 2020, 15:45

wanderer78 schreef:
21 nov 2020, 14:38
Verbaasd over de reactie van WinneThePoo . Ieder zijn voorkeur .
Gaby is een goede dame , die de klant waar geeft voor het geld dat hij spendeert .
Voor 50 € kan je geen service van een uur verwachten .
Bezoek haar 2 x per maand , meestal in een trio met Maria of Flori , en blijf dan een uur tot 2 uur , daarna moet ik dringend naar de kroeg om mijn vocht terug op peil te krijgen, een goede Leffe doet dan wonderen .
Zoals ze in Antwarpe zeggen : 'werkendag' , en ze hebben het graag in het bruin holletje, alle drie de dames van de 47 £ .
Ik heb Gaby meer dan een jaar bijna wekelijks bezocht en ik heb welgeteld één keer 50 Eur betaald, die andere tientallen keren het dubbele of het driedubbele.

Ik heb ook nooit geschreven dat Gaby geen goede dame is. Na tientallen bezoeken vond ik echter dat ik niet meer voldoende tijd en service kreeg voor de prijs die ik haar betaalde. Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik met Gaby een aantal geweldige sessies heb meegemaakt.

Laat ik het zo stellen: de geboden tijd en service waren bij mijn andere favorietjes langer en beter voor dezelfde prijs.

Maar als jij tevreden bent bij Gaby, blijf er dan vooral naartoe gaan. Behalve de 2 puntjes die ik hierboven aanhaal kan ik verder ook niets slechts zeggen over haar.

Het is trouwens zoals je zelf schrijft, ieder zijn voorkeur! Ik respecteer de jouwe maar mijn voorkeur ligt ergens anders.
Smithers
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

21 nov 2020, 16:28

Ik ben het helemaal eens met WinniethePooh ze is een goed meisje maar je kan een beter service en langer voor een mindere prijs krijgen.
Shelby

21 nov 2020, 20:11

Beter is ook persoonlijk. Maar ook ik ben van mening dat ik elders beter krijg. Gabriella en Flory bezoek ik dan ook slechts af en toe voor de afwisseling. Althans voor de sluiting.

Voir mij is anasl niet beter dan vaginaal, en ook niet omgekeerd. Voor mij gaat het er om hoe ze de tijd invullen. Dus qua afwisseling tussen de bezoekjes, en hoe ze de service inkleed en dergelijke. Ik vind het bij Gabriella redelijk eentonig. Weinig variatie.
Plaats reactie