Raamprostitutie LeeuwardenNaomi, Hofje 19

Ramen op de Weaze, Leeuwarden
Plaats reactie
champ

02 okt 2020, 14:22

Leeftijd:
26-35
Talen:
Nederlands, Duits, Engels, Spaans
Lengte:
1.50-1.60
Haarkleur:
Zwart
Lichaamsbouw:
Normaal
Cupmaat:
B
Siliconen:
Nee
Piercings:
Nee
Tattoos:
Ja
champ

02 okt 2020, 14:29

Ik had al wat gehoord over deze donkere, 28 jarige Cubaanse, dus maar eens gekeken of het klopte:)

Inderdaad, bij de deur fluistert ze dat je voor 30 euro haar in beide gaatjes mag neuken, ''first here then there baby''

Bleek geen woord van gelogen! Binnen eerst allebei onze kleren uit, lekker wassen. Ze heeft een echt Latina lichaam, mooie kont, normale borsten. Je mag haar vingeren tijdens het voorspel, vinger in haar kontje geen probleem.

Pijpen deed ze zittend op bed, lekker ZC, goed ritme. Ik heb haar snel op haar knieën laten plaatsnemen, en MC gelijk in haar kontje geneukt. Door het glijmiddel ging dat direct prima, heb haar zeker 3 minuten hard in haar kontje genomen totdat ik explosief klaarkwam. Terwijl je haar neukt slaat ze geile taal uit en moedigt ze je aan om harder te stoten, heerlijk.

Schoonmaken, aankleden en nog een vriendelijk gesprekje. Ze blijft nog zeker een maand! Ze zit in de kamer naast Anita trouwens

Voor 30 is dit onovertroffen. Er schijnt nog meer mogelijk te zijn, misschien volgende keer...
Plaats reactie