Raamprostitutie GroningenMonica, Nieuwstad 5-I

Nieuwstad, Groningen
Plaats reactie
RomanianGirlsLover
Been thanked: 1 time

12 sep 2020, 15:45

Leeftijd:
26-35
Talen:
Hongaarse, spreekt Engels
Lengte:
1.50-1.60
Haarkleur:
Zwart
Lichaamsbouw:
Slank
Cupmaat:
B/C
Siliconen:
Nee
Piercings:
Ja
Tattoos:
Nee
Bijzonderheden:
Wanneer aanwezig, heeft ze een naambordje achter het raam
Voor vragen over een bezochte dame mag je altijd een PB sturen
RomanianGirlsLover
Been thanked: 1 time

12 sep 2020, 17:16

(Een ervaring van 20-08-2019)

Plan was om de Nederlandse op 15II eens te bezoeken, alleen deze mis ik nu al een tijdje. Toen ik zag dat er nog steeds een andere dame in haar kamer zit, ben ik eens verder rond gaan kijken. (Jo)Anna rond de kamer 42 had ik ook weer in gedachte. Na een paar keer op en neer te zijn gelopen door de straat, zag ik dat Monica ook beschikbaar was. Ik was nog niet helemaal overtuigd. Het licht zorgde voor een wat donker beeld van haar. Toch besloot ik eens kennis te maken met haar. Tijdens dat gesprek besloten om een date te doen voor €50 (20min)

Waar het bij de meeste dames na betaling alleen maar achteruit gaat, ontdooit Monica op dat moment. Een ontzettend leuke, lieve en gezellige meid. Deze verwachting had ik niet van haar. Na op bed te zijn beland, in elkaars armen gaan liggen. Na wat plagen vroeg ze of ik een BJ wilde. Ik werd stijf getrokken en er kwam een CD om. Pijpen deed ze zachtjes. Later vroeg ze of het lekker was zo. Ik gaf aan dat het wel iets harder mocht. Dat heeft ze ook gedaan.

Daarna dwaalden mijn handen af en mocht ik haar vingeren. Het werd steeds leuker en ik heb haar gevraagd of ik kon verlengen. Geen probleem! Ik heb toen verlengd naar een uur a €150. Betaling mocht na afloop.

We zijn in 69 gegaan en ik mocht haar beffen. Een paar keer moest ze zelf ook stoppen (mogelijk vond ze het lekker? ;) )
Vingerend en beffend zat ze steeds tegen een hoogtepunt, maar het lukte net niet, ondanks haar overgave...helaas!
We waren de tijd even helemaal kwijt totdat ze aangaf dat de tijd bijna om was. We zaten toen al op 55 min.
Snel een condoom erom, en ik heb haar toen nog eventjes geneukt. Uiteindelijk het CD volgespoten in haar.

Na afloop kreeg ik nog wat te drinken aangeboden en hebben we nog even gezellig nagepraat.

Ze bood me een GFE, ontzettend leuk mens!

Na afloop 3 zoenen en toen was het tijd om te vertrekken.

Aangeboden handelingen:
* Pijpen met condoom
* Beffen
* Vingeren
* Intiem
Voor vragen over een bezochte dame mag je altijd een PB sturen
Plaats reactie